Tuesday, March 27, 2007

La ce ma gandeam azi in timp ce-mi faceam vaccinul antirabic

Sperii usor si sunt foarte usor de speriat. Dezamagesc usor si sunt foarte usor de dezamagit. De aceea este o mare greseala din partea mea sa ma concentrez asupra relatiilor (nu ma refer neaparat la iubire), sa ma implic cu prea multa insufletire, sa le rationalizez fiecare pas si sa le disec cu ajutorul cutitului meu de intins untul pe paine. Relatiile sunt oricum niste oameni, cu personalitate, viata proprie si uneori cu chelie. Nu te spui tu ce sa faca si ce sa cumpere! Cu cat ceri si dai mai mult, peste firescul tau, cu atat ele isi ies din matca si nimic nu mai curge cum trebuie. Asa ca, pentru a o opri pe Irene de la amestecul in relatiile ei, trebuie sa o tin ocupata si fascinata ( asta nu e greu de facut, dar trebuie pazita in mod constant ca altfel sare gardul din gradina, oricat de frumoasa ar fi gradina). Altfel nu e fericita si nu poate face fericiti nici pe altii. Prea multa introspectie strica :)

ps: apropo de vaccinul antirabic, in timp ce stateam pe pat, dand din picioare si asteptand ca asistenta sa implante in mine acul, am vazut pe mica fereastra a subsolului jumatatea de jos a unui om care tinea in mana un rac urias. mai trebuie sa spun ca terminand treaba murdara cu vaccinul, cred ca l-am vazut pe o alee pe acelasi om, care nu mai avea insa un rac, ci o galeata rosie. oare ma transform in don Quijote?

17 comments:

Anonymous said...

De ce antirabic? Ce s-a intamplat?

Anonymous said...

un caine cu probleme de anger management nu a fost de acord cu hotararea mea de a lua liftul intr-o seara si mi-a cerut ca obol o parte din picior. eu nu i l-am dat, el si-a luat singur un pic...nu m-am dus atunci sa-mi fac vaccinul imediat, apoi cainele a disparut si eu fac acum 5 vaccinuri :D ceea ce nu e incatator pentru ca au tot felul de reactii adverse stupide.

Anonymous said...

Ah, partea asta cu muscatul nu imi place deloc.
Un altul mai demult nu a fost nici el de acord cu mine si s-a luat de piciorul meu. Asa pe la spate, cred ca ii era si lui frica si ciuda pe oameni.

Pe de alta parte mi se pare mie sau in "Ma sperii usor si sunt foarte usor de speriat" spui de doua ori acelasi lucru ? :)

Anonymous said...

:)) da, pentru ca am pus un "ma" in plus. schimb acum

Muler said...

Apropo de caini, am o poveste cu o maimuta. Ma uitam cu un prieten la Travel something. Un tip avea o traista. Amicul zice, in transa- 'sa vezi ca scoate un cap de maimuta din aia'. Ascultator, tipul (era in Maroc) scoate un cap de maimuta. Prietenul nu vazuse documentarul inainte. trebuia sa il intreb repede numerele la lotto sau daca ma iubeste Laura. Asa si cu cainii :)

Anonymous said...

ce explicatie frumoasa si feminina pentru NEBUNIE :) pls no offence:P

Anonymous said...

nici un offence :D. oricum o alta explicatia ar fi ca am nevoie mare de ochelari :D, trebuie sa ajung si pe la oftalmolog. se pare ca anul asta va fi la mine anul doctorilor :D

Anonymous said...

Sorry :(

Eu când eram mic nu puteam să zic "câine" şi ziceam "cuine". Şi "puine".

albeenah said...

pei daca vacinul antirabic te tine ocupata si fascinata..e de bine...eu as muri de frica..tu il intampini..ca de obicei..cu imaginatie ;)

Anonymous said...

Nu te transformi in don quijote, ce naiba? Mai iese la suprafata din fiecare din noi cateodata, dar nu te transformi.

Si ce daca te sperii? Adrenalina e dulce. Ia-o de la capat.

Anonymous said...

heh.
well, citeste Despre dragoste si alti demoni ca veni vorba de muscaturi de caine. Scrisa de Marquez. E scurta. :)

Cat despre antirabicul meu, probabil ca acelui caine (sau acelora) nu le-a placut culoarea bicicletei mele. Dar in fata cabinetului unde faceam antirabicele erau tufe de capsuni si un smochin cu fructe in el..

*_*

Anonymous said...

stingo: cum suna puine :)), sunt convinsa ca un puine nu ar putea niciodata sa muste.

albeenah: ma tine ocupata si fascinata cu alte probleme de sanatate, fascinant :))

andressa: a, pai eu nu as avea nici o problema sa ma transform in don quijote :D pe langa multe alte avantaje, as avea si un sancho panza.
adrenalina imi place la nebunie. d-aia si am milioane de frici mici si mari de care refuz sa scap, asa fiecare zi e un fel de bungee-jumping pentru mine

Anonymous said...

ce zi,ce lume!probabil ca tu-ti doreai un fat-frumos, el sperase la cosanzeana, acul si-ar fi dorit sa se rupa undeva intre tine si seringa, nenea o galeata plina de raci, racul un nenea plin de galeti si cainele o bucata considerabila de fesa! in schimb v-ati ales tu cu el, el cu tine, acul cu integritatea, nenea cu racul, racul cu galeata si cainele cu o firimitura de picior... ce zi,ce lume!

Anonymous said...

:)) de acord cu tine, mai putin in privinta unui lucru: cred ca racul isi dorea mai degraba o galeata plina de neni.

brand new friend said...

in orasul cu un singur locuitor
timpul are o singura secunda
ochiul meu vede o singura data
urechea mea asculta un singur sunet
prin parcul cu un singur arbore
pac plimbari de un singur pas.

Anonymous said...

pe de alta parte tu _stii_ ca turbare, pe strazile urbei noastre, se intilneste in multe ziare, la multi oameni, unii mai apar si la televizor in toata splendoarea crizelor lor - si nu au fost niciodata muscati de vreun patruped - dar nu se intilneste la ciini, la animale in general, mai mult sau mai putin 'de casa'.
daca acel ciine ar fi plecat la vinatoare de vulpi sau lupi prin paduri (and i mean paduri, nu asta de la baneasa care nu mai e), as mai fi zis sa ai de ce te teme.
desigur, fa-ti injectiile linistita, si spera ca n-o sa ai reactii adverse. sigur ca doctorii iti vor spune ca e bine sa faci injectiile - ei din ce-ar mai trai? cum ar putea un medic uman sa-ti spuna ca vaccinul e futil, ca nu mai e rabie in Romania de prin anii 30 - 50?! Si nici n-or sa recunoasca ca vaccinul antirabic nu e bine 'fixat', si ca poate da reactii adverse care merg pina la imbolnavirea propriuzisa... deh...

wish you all the best, girl! dar nu va mai speriati, fratilor, dintr-o zgirietura de ciine. astia mor de sete / bataie / foame / masini, nu de turbare.

Anonymous said...

asa, april, sperie-ma bine! :P
mi se pare normal sa fac ce-mi zice medicul. nu am auzit totusi de nimeni care sa turbeze de la vaccin.
uite, se pare ca rabia inca exista in romania:
http://www.infoportal.ro/articol~din-societate~info-211761~un-catelus-turbat-a-trimis-la-vaccinare-41-de-studenti-si-11-dascali.html