Monday, October 01, 2007

Agentia Reuters informeaza ca

Pe cand toti oamenii au teluri mari, importante, singurele mele teluri in viata sunt transformarea unui perete in ceva gras si impodobit, intr-un perete gen gaina-faloasa ( nu ma pricep sa explic, o sa vedeti voi ce am vrut sa spun mai incolo) si realizarea unui paravan personalizat pentru geam. Ar fi prea simplu sa pun jaluzele!

Am o camera prudenta, plina de lucruri inutile.

In noua mea casa este curent. Timpul flutura foarte rapid. In fiecare seara se face ora 1 noaptea cat ai zice "peste". Iar eu citesc "Insemnarile unui criminalist" de Dumitru Ceacanica. Este o carte veche necomunista, cu infatisare comunista, scrisa in stil comunist, care mi-a amintit puternic de atmosfera vremurilor cand orice manual incepea cu un portret. Mi-a facut pofta sa citesc carti cu capitanul Roman :D.

Ma incanta ideea ca o sa creez un concept de campanie ce va trebui aprobat de un profesor de la Harvard Business School. Mi se pare interesant: e ca si cum lumea unei propozitii se va lasa evaluata de lumea unei ecuatii. D-abia astept, in marea parte a timpului nu prea am parte de provocari asa cum imi plac mie. Trebuie sa-mi gasesc o meserie care sa ma lase sa-mi scot lumea la aer curat ( ca astronaut nu o sa devin niciodata, trebuie sa fiu realista, sunt prea proasta la matematica).

8 comments:

Anonymous said...

Te-am descoperit intamplator de cateva zile, am inceput sa te citesc plictisita, am devenit din ce in ce mai mirata, dupa care mi-au disparut cuvintele. Si mi-a ramas doar bucuria ca in lumea asta mai exista oameni ca tine, atat de diferiti de oameni ca mine. Si voiam sa-ti multumesc pentru ca mi-ai facut bucuria asta!

Diana Adela Martin said...

o felicitare: tu si motanul, facand cu mana dintr-o nava spatiala. will that never happen?

Anonymous said...

ştirea cea mai importantă din calup este, sigur, cea referitoare la timp. recomand diferite panouri de plasă (dacă nu gaseşti una de timp, merge şi cea de ţânţari) dispuse labirintic. sau, şi mai bine, în spirală. după ce te bucuri de el cât vrei (de ora 11 probabil cel mai mult), după ce l-ai degustat cum se cuvine, poţi să-i arăţi ieşirea. sau poţi chiar să-l păcăleşti, să-i arăţi o ieşire falsă...

magoo said...

Nu mai stiu dar parca ecuatia era o propozitie matematica. Deci ideea ta va ramane la stadiul de propozitie, doar ca va fi transpusa in cifre. Adica vor evalua "venitul" adus de ideea matale. Succes Ireano. :)

Iren said...

anonymous: eu iti multumesc ca vii cu placere pe-aici :)

diana: vrei sa scapi de noi? :)):P


anonymous: daaa, ora 11.11 este cea mai frumoasa.

magoo said...

astazi ti-ai prins degetzelele intre taste ? nu mai citim nik?

Iren said...

daca nu dai refresh...

Diana Adela Martin said...

hehe :) nope, no way :)