Wednesday, October 31, 2007

A avea sau nu bormasina

De ce nu am si eu un prieten care sa aiba bormasina si cu care sa pot discuta despre viermi? :( Par amanunte, dar cine are calitatile astea mici, de obicei e un om ok din cap pana-n picioare. Mi-e foarte dor de un fost coleg de facultate, era un prieten minunat. Si caruia chiar nu mi-a fost rusine sa-i marturisesc ca ma uit la Alias. De fapt cred ca a fost singurul care a stiut asta despre mine. Bine, el si acum toti oamenii de pe internet
Puteam vorbi despre absolut orice. Daca imi amintesc bine, pe atunci toata lumea judeca pe toata lumea mult mai putin. De aceea era asa usor sa te imprietenesti si sa ai ce vorbi cu multi oameni.
De fapt mi-e foarte dor de ultimul an de facultate. Nu a fost un an perfect, dar am fost mereu vesela si entuziasta si fericita si frumoasa, mai frumoasa ca in anul ala nu m-am simtit vreodata. Si toti cei din jurul meu erau la fel ca mine ( sau eu eram ca ei). Asa ca anul ala o sa fie mereu un punct foarte luminos si cald in mintea mea. Si-mi mai amintesc ca anul ala a fost cel mai plin an de vrabii si randunici din viata mea.
Evident, pot foarte bine acum sa ma duc sa-mi cumpar o bormasina, tot imi doresc mult una de multa vreme. Ce o sa urmeze apoi? O sa devin din ce in ce mai independenta, o fiinta care nu mai are nevoie de nimeni si nimic, pentru ca nu exista nimic pe lumea asta ce nu poate avea sau face. Si o viata plina de surogate.
Mi-e dor de Iulia :(