Wednesday, October 24, 2007

Sarind peste garduri

Cam o data pe saptamana poarta se blocheaza si nu pot sa o deschid, asa ca sar gardul. Ma uit in dreapta, ma uit in stanga, imi pun ghiozdanul in spate si sar, de obicei exact in momentul in care trec pe strada oameni respectabili si bogati, indreptandu-se catre masinile lor luxoase.
In 27 de ani am sarit prea putine garduri. Daca nu e un gard prea inalt sau dificil, e minunat sa ma arunc pe deasupra lui si mai ales sa-mi incep ziua facand asta. Raman cu un zambet apoi. Mi-ar placea sa se desfiinteze toate portile si toata lumea sa faca "hop" de mai multe ori pe zi.

7 comments:

Anonymous said...

cool :)

parca vezi diverse gagicute in fustite minuscule si stramte si cu tocuri cui de 12cm chinuindu-se sa incalece vreun gard :)

Mihai said...

irealizabil... prea multe garduri au tepi. probabil din rautate.

Anonymous said...

really liked this one, ostrogoato. mi te şi imaginez cu pletele în vânt sărind gardu... :)

Anonymous said...

Mie imi plac gardurile de la munte cu saritoare (ma rog, nu chiar in toate cazurile)

Independenta Dependenta said...

am fi cu toţii atleţi!îţi imaginezi? iar de celalaltă parte a gardului, aşezat pe o bancă înaltă, ar fi juriul care ar da note de la 1 la 5! :)

plus că, în fiecare dimineaţă ne-am trezi mai ambiţioşi şi mai dornici să ne depăşim performanţele pe care le-am avut cu o zi înainte! :D

putem fi cu toţii campioni. avem nevoie doar de garduri care să ne confirme lucrul ăsta!:)

comanu said...

ntzzz...gardurile exact asta asteapta, sa le sariti, sa le dati importanta, sa le faceti vedete. indicat e sa treceti prin ele. c-o pozitie ca la bob; maini cuminti pe langa corp, picioare avantate, degete tzuguiate si capul...capul ridica niste probleme.

1 said...

Dacă toate gardurile şi porţile ar fi desfiinţate, un exemplu strălucitor de înţelepciune populară românească ar dispărea.
MĂ refer la proverbul : "NU zi hop până nu sari gardul!"
În acelaşi timp, mulţi proşti vor fi nevoiţi să se mulţumească doar cu
"a da în gropi"