Tuesday, October 16, 2007

Ce ascund hainele

Mie imi plac hainele pentru ca ascund mistere si pentru ca apara corpuri atat de fragile, imperfecte si dragi, burti ca niste bomboniere si sani inegali, genunchi in forma de stilouri si cicatrici triunghiulare, paduri de conifere de par si degete chircite, care par ca stau pe vine. Va dati seama cat de usor sunt de manipulat aparentele daca un strat atat de subtire de material ne arata un altfel de desen?

Dar hainele ascund si jocuri. Te imbraci si pastrezi aparentele, dar intre tine si corp mai exista o lume unde tu esti conducator si tu decizi tot ce se intampla acolo; iar ceilalti ar putea afla- un mic accident si toti ar afla, dar de obicei nu sunt in stare sa stie ceva. Si tu poti sa zambesti enigmatic pentru ca nu stie nimeni ca tu nu dai doi bani pe curele si porti la blugi cordon de halat, ca ai un maieu facut dintr-o hartie dintr-un caiet de matematica sau sosete cusute cu mina lunga de pix, pentru ca ac nu ai si merceriile sunt rare. Poti da zilnic reprezentatii pe corpul tau, pentru orice fel de public, fara ca oamenii sa stie ca asista la un spectacol.

Uneori mai ca-mi pare rau ca exhibitionistii sunt asa de plictisitori si neoriginali atunci cand isi flutura drapelul personal. Poate ca daca s-ar inveli in staniol sau sclipici sau orice altceva, ar deveni mult mai populari. Desi probabil ca atunci nu s-ar mai numi exhibitionisti, ci artisti :D

Uneori insa hainele nu numai ca-l fac pe om, dar il si coplesesc pe om si omul devine ceea ce poarta. Azi am vazut o tabla de sah conducand vijelios o masina plina de chipsuri.

10 comments:

comanu said...

intai oamenii aveau oamenii ca si prieteni.
pe urma aveau animale ca prieteni.
acum oamenii au hainele drept prieteni.
de aia vin si zic, tu-ti dai seama cat sufera bietele de ele?

Anonymous said...

Din pacate ajungem uneori sa ne dorim sa avem costumul negru cu dungi verticale si ceasul si pantofii negrii pentru ca altfel, aici, suntem luati in ras. E o iluzie atat de mare si prea dureroasa in spatele careia daca nu te ascunzi risti sa pari gol si nepotrivit.

Alexandru (cel Nou) said...

Fenomenal! Eu odata am surprins o pereche de sosete in timp ce muncea la asfaltul de pe Mosilor. Alta data o curea care mergea la discoteca.. Etc.

Alexandru (cel Nou) said...

Iar.. alta data.. o cravata facand sex!

Iren said...

comanu: unele sufera rau, e adevarat.iar altele chiar devin agresive. am o bluza salbatica, de exemplu, care nu mai suporta si incearca sa ma omoare cu eticheta ori de cate ori o port.

Anonymous said...

Io urasc hainele de cand mi`au aratat cateva din lucrurile pe care le ascund, la propriu. Cosuri, solzi, nimic. :)

Anonymous said...

of..voiam sa las comentariul asta la "What a moon, what a night, what a boy"..dar nu merge..awell..asta e..:) cat imi place spiritul tau ludic..si eu sunt asa..e tare important sa il pastram :)si eu ma indragostesc toamna spre iarna si imi traiesc iubirea in frig...cea de acum e prima care a supravietuit verii..si EL isi traia tot asa iubirea..pana acum ;)..anul asta..o sa incerc sa re-"cad in dragoste" pe frig :) sa vedem daca imi iese figura :P..si uite o piesa a unei trupe descoperite azi..cu un nume ciudi..eu una m-am indragostit..Trespassers William..care se potriveste f bine cu toamna..-Different Stars
http://www.youtube.com/watch?v=JGTLWAvNrMc

Independenta Dependenta said...

zahăr pentru ceai de minte:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/tea.htm

Iren said...

de ce mi-ai dat linkul asta??! am de lucru!! :))

Independenta Dependenta said...

pentru pauzele lungi şi dese! muhaha!! :))