Wednesday, September 21, 2005

Pentru ca este miercuri si desi nu mai ploua, parca ploua...


-omuletii lego sunt sexy.
-am mai adaugat niste linkuri noi pe blog
-au venit noile usi: sunt din lemn de par, seamana cu niste mobile si au niste lemne fixate de tocuri, ca sa nu se stranga...m-am jucat pana acum de-a pacalitul infrarosiilor ( evident, in loc de infrarosii am folosit lemnele, ca na, suntem saraci)
tata a avut stralucita idee, genialul gand extraordinar, sa ingroape cablul in tocurile usilor. Evident acest fapt a daunat grav netului. Acum trebuie cablu nou. Mufe noi. Bla bla. Netul nu merge acum decat daca fac din el o bucla mare, in mijlocul holului. Toata tragedia putea fi evitata daca m-ar fi intrebat inainte daca sa faca asta sa nu. Grrrreat!

Music - today's favourites:
Kevin Seconds - Stumbled into ben
Calexico- Service and repair
Remy Zero - Gramarye
Dresden Dolls - Missed me
Dresden Dolls - Coin- operated boy
Beat happening - Our secret
Modest Mouse - Dirty fingernails
Say hi to your mom - Laundry

-Vlad ma sfatuieste sa nu ma duc niciodata sa duc gunoiul in pantaloni scurti
-V-am spus ca urasc formatia Hoobastank?
-Casa mea seamana cu un frigider plin de praf.
- Cand nu scriu, nu ma documentez si nu pun diacritice, fac curatenie. Sa fie aceasta viata unei femei din secolul 21?

1 comment:

Anonymous said...

i guess not, since http://www.resursadefun.ro/pov_noi-Cine-munceste-nu-traieste.htm