Monday, April 10, 2006

Oameni deosebiti si oameni obisnuiti

Vineri la premiera la Legaturi bolnavicioase. Vipuri peste vipuri. Pentru ca aveam invitatie de 2 persoane am chemat o prietena. Invitatia nu era cu locuri ( foarte putine invitatii aveau locurile rezervate) asa ca ne-am asezat unde am avut chef. Am nimerit exact in zona rezervata persoanelor publice. Ne temeam tare pentru locurile noastre, n-aveam chef sa stam pe scari. Cand l-am vazut pe Tariceanu venind inspre noi, prietena m-a apucat strans de brat zicand: "aoleu, sa vezi ca m-am asezat drept pe locul lui Tariceanu si ma dau astia afara". Am avut noroc. Tariceanu s-a asezat pe randul din fata noastra. Alt moment de suspans. Oamenii erau ridicati de pe locurile lor ca sa faca loc celor care-l pazeau pe Tariceanu. Am avut iar noroc. I-au sculat pe altii din jurul nostru. Asa ca am reusit performanta de a vedea filmul asezate jos. O colega n-a avut insa noroc. A fost obligata sa faca loc marii vedete Iuliana Marciuc.

2 comments:

Anonymous said...

cum ti s-a parut filmul?

theTudor said...

eu am vazut un preview de cateva minute, si desi nu il urasc pe Chirila, serios nu, atat el cat si fetele jucau stas cum joaca multi actori romani tineri, adica ciudat, la fel, plat, neconvingator, poate ii pacalesc si ii invatza gresit la scoala, dar e ciudat cat de multi copii mici de la Hollywood joaca pe bune, si sunt naturali, si cat de multi actori tineri romani - suna ca vorbitul in public cu rudele pe care nu le cunosti, sau mai rau.