Wednesday, November 08, 2006

About me

Secretul fericirii? L-am aflat! Este...ASPIRINA! Pentru ca iar aveam o usturime suspecta in gat am intrat in panica si am luat repede o aspirina. Parca as fi mancat ciocolata. Un val de endorfine m-a saltat pe loc si acum stau cu un zambet larg, de persoana care s-a intors de la un picnic si imi vine sa cutreier casa intr-un ritm de 1, 2, 3. Minunat!

Dar nu despre asta voiam sa vorbesc in postul asta, ci sa scriu un post "about me". Pentru ca multe persoane mi-au tot zis ca nu e corect ca am pus toate aiurelile alea la pagina "about me" ( desi, va asigur, sunt 100% adevarate, pot sa aduc dovezi) uite ca il scriu acum. Se pare ca atunci cand sunt fericita mi-e mai usor sa vorbesc despre mine.

Daca m-ai intreba cu ce ma mandresc ti-as raspunde asa: cel mai mult si mai mult sunt mandra de capacitatea mea de adaptare. As putea sa traiesc intr-o pivnita si nu as avea nici o problema sa fiu fericita si acolo. Eu cred ca sunt tipul ideal de infractor care s-ar adapta cu seninatate la viata in celula pentru ca inchisoarea nu-l sperie.
Nu sunt genul de persoana joviala si glumeata, care straluceste oriunde s-ar duce. Sunt tacuta si destul de rezervata cu persoanele necunoscute. Nu va lasati insa indusi in eroare. Culmi intregi de pasiuni nebanuite se ascund in interiorul meu care d-abia asteapta sa se rostogoleasca la vale, ca o lava. ( asa as fi descrisa intr-un roman de dragoste, probabil :))Exista un numar extrem de mic de persoane pe lumea asta cu care chiar pot sa fiu eu insami, dar cu oamenii astia ma intalnesc foarte rar :(.
Desi blogul meu se numeste mintea de ceai, in realitate nu stiu prea multe despre ceai, nu vorbesc precum scriu si nu arat ca in poze. Si uimitor, exista persoane care chiar ma iubesc pentru asta! :D. Desi am ajuns la varsta matusalemica de 26 de ani, inca nu stiu ce o sa fac in viata si sper sa nu aflu niciodata. Si-i iubesc si pe oamenii care nu se incranceneaza de o meserie sau de o vocatie, ci pur si simplu sunt fericiti sa faca multe, fara sa fie banali si oportunisti. Imi place sa stiu totul: cum se pune o garnitura la teava de baie, care este diferenta intre leii de mare si foci, de ce esti magar, mah? ce e cu lentina ala, cu teoria aia, cu mancarea inca pe foc???? etc.
Cred ca tin un blog pentru ca am o tendinta exhibionista pe care mi-o inhib cu multa grija si delicate pentru ca toata lumea imi zice ca seman cu o balerina si, toata lumea stie, nu e feminin sa fii o balerina exhibitionista. Jurnalele mele intime, scrise urat si neingrijit pe caiete mari si neatragatoare, nu sunt niciodata updatate atat de des precum blogul asta ( da, am foarte multe jurnale pe care nu le prea pot reciti pentru ca nu-mi inteleg scrisul cuneiform). Dar au avantajul ca sunt mai intime pentru ca acolo nu scriu ca o balerina :P
Cand sunt intrebata ce-mi place cel mai mult sa fac raspund intotdeauna: "sa scriu". Dar nu sunt chiar 100% sincera. Cel mai mult imi place sa ma uit in tavan si sa am idei pe care as vrea sa nu fiu obligata sa le scriu, ca sa nu se piarda ( dar oricum majoritatea se pierd pana ajung la un carnetel de idei sau o hartie). Asa ca astept cu nerabdare aparatul de inregistrat ganduri.