Tuesday, June 19, 2007

Despre tot si toate

Mi-e vara, mi-e cald si mi-e bine. Si nu am deloc chef de scris pe blog, doar in carnetele, unde pot sa scriu lucruri de-a dreptul lipsite de sens si simtire, ca un monstru de ceai ce sunt. Cel mai mult imi place sa ies p-afara cu Modest Mouse sau Gotan Project in urechi si sa fac poze in soare. Dupa ce am descoperit casa-soarece acum caut alte case-animale, era cat p-aci sa dau peste casa-dromaderinvizibil dar mi-a luat-o inainte si a disparut. D-abia scapasem de obsesia de a merge cu ochii-n sus, dupa ferestre si acoperisuri, ca iar a revenit si acum ma uit dupa urechi de case.
Viata mea e linistita, rad mult, mananc fursecuri turcesti, imi cumpar cercei care seamana cu niste nasturi si ma uit la desene animate, de la pisicile aristocrate la spirited away. In plus, citesc fizica fara sa stiu chimie. Intre timp invat lucruri d-ale oamenilor mari care nu-mi convin, dar asta nu ma afecteaza prea tare. Ma doare fix in dromaderulinvizibil de ele.