Wednesday, July 18, 2007

Rolston

-La Rolling Stones ( sau rolston cum ziceai bisnitarii care vindeau bilete inainte de concert) a fost minunat.
- Organizarea a fost mai mult decat proasta, a fost de-a dreptul criminala. Am iesit de la concert deshidratata si cu dureri de rinichi pentru ca nu am avut ce bea vreo 3 ore. Erau vreo 70 de grade cred.
- Publicul nu i-a prea gustat pe The Charlatans. Pacat! Eu chiar voiam sa-i ascult dar toata lumea din jurul meu vorbea de parca pe scena erau doar niste oameni care faceau repetitii. Mai mult entuziasm a fost la Iris.
- V-am mai spus cat de cald a fost? Singurul meu instrument de racorire era un biet evantai confectionat de mine dintr-un fluturas cu Biserica Crestina Rascumpararea Domnului, primit de la un african pe strada.
- Mi-ar fi placut ca in loc de jocurile cu focuri de pe scena, sa fi avut niste fantani arteziene. Ar fi fost foarte bine primite de public.
- Mick Jagger a topait, a dansat si s-a strambat nonstop, Keith Richards a fost preferatul publicului, toata lumea a fost impresionata de vocea Lisei Fisher, o backup vocalist cu o voce fantastica.
-Au fost cateva momente in care ce se intampla pe scena era atat de fantastic incat ramaneai cu gura cascata si uitai de caldura, transpiratie, sete etc.
- Ca de obicei, din cauza organizarii mi-am zis si de data asta ca nu mai calc la nici un concert in Romania. Pentru ca un concert mare in Romania este ca o calatorie in iad. Si de data asta nu ma mai razgandesc. Poate doar pentru The Killers.

No comments: