Wednesday, July 16, 2008

Autobuzul cu turisti bolnavi

Am devenit foarte creativa cand e vorba de incercarea sanatatii mele. Mi-am facut un obicei din a ma imbolnavi in momentele mele cele mai bune. Asa ca m-am gandit ca pentru inceput de vacanta merge sa mixez toxinfectia cu amigdalita si sa dau totul peste cap. Probabil ca in ziua nuntii voi hotara ca ar fi memorabil daca m-as imbolnavi de galci. Nu-i nimic, vacanta merge inainte. Macar bine ca printre febra, rau, aiureli, frisoane si zgaltaituri am reusit sa citesc destul de mult.
Am pierdut inceputul orchestrei, putem lua cantecul de la inceput? Sigur ca da. Acusica.

5 comments:

Anonymous said...

get well soon, dear.

ruki said...

that's the spirit!

Anonymous said...

:) mi-ai stirnit un gind timpit: ce bine e sa nu-ti citeasca parintii blogul, te poti plinge de toate durerile fara teama c-o sa-i ingrijorezi peste masura.
Uf, insanatosire grabnica, ostrogoat-o! :P

Anonymous said...

uffff asta e un preview la concediul meu to be. De 3 saptamani am o bronsita, poimaine plec in concediu la mare si nu vrea sa treaca deloc :(((((. Am tot asteptat, infrigurat, (pentru ca rimeaza :) ) sa-mi treaca... dar nimic. Tuse tuse tuse!

Iren said...

multumesc, sunt ok

bogdan b: eu zic sa te duci linistit la mare. mie-mi trec toate cand ajung sub soare.