Wednesday, September 03, 2008

Se schimba ceva

Nu mai am mail - i-am schimbat acum cateva zile parola, am uitat-o si asa las lucrurile sa ramana, o sa incerc sa dau banii pe lucruri colorate, care dureaza, cativa oameni apropiati imi sunt de ajuns, aer curat, sunt fericita, am impresia ca am slabit 10 kg de griji, nu mai adopt animale o perioada, o sa petrec mai mult timp cu parintii mei, o sa fiu linistita, o sa scriu doar pentru mine, nu ma mai sacrific pentru nimeni - ma dau cu esenta de parfum egoist de la the body shop, merg mai mult, ma imbrac in pantaloni scurti toamna, ma intalnesc cu oameni ca sa fac glume, nu sa ma vait, prietenii nu se fac cat ai bate din palme, ci cat ai bate din picioare un concert intreg, sunt norocoasa, incep sa primesc iar musafiri. Si fara comentarii o perioada, pentru ca, din pacate, apar oameni din ce in ce mai agresivi iar lumea nu o sa se duca de rapa daca blogul meu n-are comentarii.