Friday, July 03, 2009

Ce vreau eu

Totul se schimba si parca nu se schimba nimic in ultima vreme. Uneori nu stiu incontro ma indrept. Pentru ca am atatea dorinte si atatea scopuri, dar toate parca sunt raspandite in toate orizonturile si impreuna nu au un sens. Asa ca am stat aseara si m-am uitat la tavan cu o privire serioasa si m-am gandit cum sa cos toate bucatelele astea intr-o patura sub care sa ma bag atunci cand nu stiu pe unde sunt.
Vreau sa dau mult mai des raspunsul: "Sunt fericita, de ce ma intrebi?"
Vreau ca noptile de duminica sa fie la fel de pline de planuri ca noptile de sambata.
Vreau sa am cat mai multe zile in care sa nu am ce face, sa nu fac planuri si sa am senzatie de libertate, sa stiu ca o pot lua in orice directie.
Sa sun la cat mai multe sonerii.
Sa nu ma supar niciodata pe viata si pe ce mi se intampla.
Sa devin un mandarin intelept ( pentru ca daca devin mandarina in mod sigur o sa sfarsesc in farfuria cuiva) dintr-o fabula, care sta pe un acoperis si spune povesti.
Sa am entuziasm.
Sa gatesc cat mai multe supe, cu taietei lungi si buni.
Sa devin o sarutatoare ( cautatoare de saruturi).
Sa-mi sara inima din piept de cat mai multe ori atunci cand suna telefonul, cand vad ca am mailuri noi, cand aud ca am primit un sms.
Vreau sa cresc cea mai inalta floare de regina noptii din Europa.
Vreau sa fiu tinuta de mana cat mai des.
Vreau sa fiu lasata sa ma invart in viata anumitor oameni.

No comments for this post.