Tuesday, September 07, 2010

Inventii

In fiecare saptamana imi dau o tema si fac tot posibilul sa ma tin de ea. Pentru ca-mi place sa inventez lucruri dar nu ma pricep deloc la facut lucruri, incerc macar sa mi le imaginez si sa le desenez. Saptamana asta tema e "cuier". Toata ziua inventez cuiere. Cuiere rotunde, cu roti,pe care le tragi dupa tine ca pe o toneta, cuiere care se apleaca serviabil, ca niste chelneri, in functie de inaltimea ta, cuiere cu umbra si ecou, cu adancime, unde fiecarui cui ii urmeaza alte cuie, in forma de tufa, om, urs, mere crescute din zid, crengi, sperietoare de ciori, munte, padure de spini, yeti. Preferatul meu e un cuier in forma de scara de incendii in miniatura, unde poti sa pui si haine si umbrele si obiecte ( am observat ca-mi place extrem de mult sa pun in cuier cani, carti si cutii si mai putin haine).
Acum desenez un cuier-casa de pasari perfect pentru mine. Indesi hainele in casa si ai rezolvat problema cu spatiul. E adevarat ca hainele se mototolesc dar saptamana viitoare voi inventa un spray care calca instant hainele asa ca nu e nicio problema.

No comments: