Friday, December 17, 2010

Oamenii de vineri se gandesc la cadouri

Afara ninge cu floricele de porumb si tot ce fac toata ziua este sa pun pe mine haine cat pentru 3 oameni. Merg ca un cuier ambulant pe hol si tot cad de pe mine ba o manusa, ba un fular, ba un pulover in plus.
Am facut un brad pe perete, din mingi colorate de fetru, dar dimineata erau toate pe jos. Poate a dat peste el un viscol de apartament. D-abia astept sa fac alt brad, care sa nu mai pice in timp ce eu nu sunt atenta.
Lista mea de dorinte pe care vreau sa le primesc cadou de la oameni vizibili sau invizibili se lungeste pe zi ce trece:
Imi doresc un ibric colorat care sa para mic, dar sa fie de fapt atat de mare, incat sa pot face in el un milion de ceaiuri in acelasi timp.
Carioci si tus si cerneala.
Si-un dulap nou mi-ar prinde bine, daca stau bine sa ma gandesc. Un dulap plin de umerase pe care stau intinse ganduri bune.
Si-mi mai doresc niste picioare performante, care nu ingheata niciodata.
Desene multe si marunte, cu lumi de care nici macar eu n-am auzit.
Entuziasm de ied si maretie de leu ( asta e cea mai literara si biblica dorinta a mea, dar zau ca-mi doresc sa ma simt mai mareata, nu stiu cum o sa capat vreodata asa ceva :)))
Imi mai doresc ca lucrurile sa fie simple si oamenii sa fie fericiti in preajma mea.
Si mai mult rasfat. Mult mai mult rasfat decat am primit in anul asta ciudat. 
Si multe alte lucruri marunte, cu buline sau puncte, unele materiale, altele imateriale.

No comments: