Sunday, May 22, 2011

Pune in valiza tot ce-ti place acum

La un moment dat o sa ma aplec si o sa scot de sub pat o valiza grasa, in care o sa pun bucati din binele de acum. Cand viata ta e foarte buna, e intelept sa pui de-o parte si pentru zile negre, nu? Asa ca pun de pe acum o omleta gigantica, facuta fara graba la ora 11 dimineata, capsune cu frisca indesate intr-o cupa de sampanie, filme de toate felurile vazute in toiul zilei, cu perdelele trase ca sa nu strice soarele atmosfera, tenisi roz murdariti de ploaie, capace de bere castigatoare sau necastigatoare, sms-uri cu "hai sa ne vedem", usi de dulap pictate la 6 dimineata si macat un picior de pat asezat in mijlocul camerei, pentru vise best-seller. Si un ceas stricat, ca e bine sa ai mereu timp.

2 comments:

nonsensuri said...

fain...eu as mai adauga si cate o melodie pentru fiecare persoana de a insemnat ceva, o sticluta cu miros de mare si cateva perechi de cercei :))

Adamutza said...

postul asta imi aminteste de poezioara mewa:
Sunt hotarata sa fiu fericita mereu!
In fiecare zi cand sunt insorita pe dinauntru pun cate un compot de bucurie.
In fiecare ora cand simt ceva intens si placut pregatesc un borcan cu trairi puternice “pentru iarna”..
Si tot asa, dupa reteta asta, am un hambar plin cu borcane,
Iar cand viata imi va trimite pietre, priviri reci si pante abrupte…voi gusta din borcanele mele “magice” si …voi zambi!