Thursday, November 24, 2011

Lentile pe secrete inutile ( episodul 1)

Am cultivat galbenele cand eram mica. Nu-mi place sa prajesc lucruri. Mi-ar placea sa cresc greieri ( dar sa nu-i vand sa fie mancati). Inainte aveam nevoie de liniste totala ca sa pot adormi, acum imi place sa adorm in bazait de calculator. Imi place sa iert oameni, din pacate unii nu vor sa fie iertati sau nu inteleg de ce ar trebui sa fie iertati :)) Nu-mi dau seama daca am o fire independenta pentru ca asa sunt eu, sau asa m-au obisnuit altii. Imi place sa stric armonia din casele de papusi ( adica sa strecor cate o gorila sau un varcolac in baile papusilor), din pacate pot sa fac asta doar in magazine, pentru ca in realitate nu cunosc pe nimeni care are asa ceva. Am cate o dorinta noua in fiecare zi, nu prea reusesc insa sa le implinesc pentru ca nu ma prea pricep la contabilitate si marketing magic.

3 comments:

Anonymous said...

Si uite asa s-a nascut zvonul cu magazinele de jucarii bantuite. :D

In unele zile sau la unele posturi, nu stiu exact, nu ma lasa sa zic like. Poate azi merge: like.

Iren said...

multumesc. un like azi, un like maine, o sa reusesc pana la urma sa umplu un borcan cu like-uri.

La Fee said...

Uneori e bine sa aduci o gorila in casa cu papusi. Astfel papusile vor avea un termen de comparatie.
Greierii merg bine cu mandoline din coji de fistic si cu un cabestan de platina care sa asigure calitatea sunetului corzilor de zahar ars.
Lumea magica e ilogica irationala nu se bazeaza pe contabilitati si trucuri de marketing.
http://www.crystalclassics.com/royaldoulton/figurines/6325024711.htm
O casa de papusi pentru Iren, va rog, cling!