Tuesday, August 20, 2013

Despre ceasuri si zgomotul lor alb

Cat e ceasul? Cat ti-e nasul! Daca am nasul scurt, inseamna ca o sa fie mereu prea devreme pentru mine? Si daca am nasul lung, inseamna ca e prea tarziu?
Acum cativa ani nu voiam sa aud de ceasuri. Mai ales de cele care fac tic-tac oribil de tare. Intre timp, zgomotul lor mi se pare o bijuterie sonora si rara.
Ceasul se poarta la mana, in buzunar, prins cu un lantisor, pe piept, intr-un inel, uneori chiar la glezna, daca nu planuiesti sa mergi prin noroi sau sa-ti prinzi piciorul in coltii unui buldog. Eu as vrea sa-mi prind insa ceasul in par, sa-mi ticaie in ureche, ca un cleste de par galagios. Sau sa inlocuiesc toti nasturii unui pulover cu ceasuri mici si rotunde. Sa-l port cand ma intalnesc cu un prieten care intarzie mereu, ca sa aiba mereu in fata ochilor dovada minutelor pierdute pe drum.

No comments: