Sunday, December 29, 2013

Draga 2014,

Simt ca esti la fel de bun ca Mos Craciun, asa ca te rog sa vii cu un autobuz plin de cadouri si minuni. Sa fii surprinzator, dar nu surprinzator-rau, ca 2013. Nu ma supar daca-mi pregatesti surprize mici, de exemplu, daca o sa dau peste un pinguin in Mega Image la sectiunea compoturi, o sa ma declar multumita. Sau daca o sa-mi fac un bun prieten la coada la cartele la metrou, o sa fie super bine. Vreau la fel de multe filme bune, ca am luat-o razna cu uitatul la filme, am devenit un cinefil salbatic si-mi convine asa. Si vreau mai putine dulciuri. Incerc sa traiesc sanatos, dar cand toata lumea imi umple casa de cutii cu ciocolata si bomboane nu pot sa uit de ele si sa mananc o salata de telina si morcovi. Pur si simplu nu e politicos. De asemenea, vreau sa intelegi ca vreau un an vegetal si botanic. Vreau sa stau mai mult prin paduri, sa-mi umplu podelele de flori si sa port discutii despre specii rare de cactusi. Asa cum are corpul nevoie de vitamina C, sufletul meu are nevoie de frunze. Pune intr-un cos si muzica, cateva kilograme de carti si discutii interesante. Si bani. Stiu ca e de prost-gust sa ceri cadou bani, dar tu pari genul de unchi care da cu bucurie bani. Si, bineinteles, nu uita de dragoste. Din aia de moda-veche, cu flori si discutii de la rasarit pana la apus, dar, in acelasi timp, mai mult cu fapte, decat cu vorbe.
Multumesc anticipat!

No comments: