Friday, April 11, 2014

Cateva obiecte foarte utile pentru mine

2 agrafe de par imprumutate de la colega mea, Alice. Cand imi prind parul, exista 2 liane pe care nu le pot imblanzi fara ele.
un ananas gigantic, pe care tot aman sa-l mananc, pentru ca e prea mandru si prea frumos, o sa am impresia ca tai un copac cand in sfarsit o sa-l sacrific
paharul de apa de langa pat - sau, mai degraba, capcana de sticla de langa pat, pentru ca de obicei nu beau apa din el, dar mi-e la indemana cand vad un paianjen pe care nu vreau sa-l omor, ci vreau doar sa-l prind si sa-l dau afara
un calendar mic, primit de la cofetaria Ana - poate am devenit extrem de organizata, poate am devenit obsedata de timp, cert e ca ma uit pe el si planific cel putin 2 chestii pe zi datorita lui.
3 pusculite: un porc, o vaca si un borcan mov, in care pun zilnic cate o moneda. am strans deja foarte multi banuti, cu care as putea sa-mi cumpar la vara peste 100 de inghetate la cornet.

No comments: