Tuesday, February 26, 2008

OSA (Oficiul pentru salt in apa)

Vine vara, Ruxi!
O sa facem bucataria sa arate ca o acadea, o s-o umplem de roboti si dinozauri, o sa punem un hamac in curte, o sa-ti tapetam dulapul cel oribil si o sa ai pestera ta personala, in care sa-ti pui diplomele, o sa cumparam canapeaua ( the canapeaua), o sa facem mii de instalatii ( apropo, vezi ca mi-a venit o idee noua, dar avem nevoie de stickere), o sa facem multa limonada verde ca ochii de soparla, o sa facem cercei vegetali si fructiferi, o sa prajim ciuperci din alea, urechi de elan, pe sare, la gratar si o sa radem de n-o sa mai putem zilnic ( bine, asta oricum facem deja, dar de data asta o sa fie vara).
Colega mea de apartament e foarte tare! Eu am fost pana acum ceva vreme un Yeti, ma simteam bine singura, la mine in munti. Pana ti-l gasesti insa tu pe The Almost One si eu pe The No One si o sa ne mutam cu ei, nu mai vreau sa stau singura :). Imi place sa stau cu tine! Parca as locui intr-un parc de distractii ( dar fara clovni ucigasi).
Postul asta este no comment.