Wednesday, April 02, 2008

Alt post doar pentru mine

Azi am aflat ca pot sa intru pe sub usa. Serios! Cred ca ma transform in femeia elastica. Hei, Mr. Incredible! :)

Perioada mea neagra s-a facut turcoaz. Perioada de suparare a iesit pe geamul de la bucatarie. Perioada de suparare nu avea coeficient de inteligenta ca sa stie cum sa supravietuiasca.

Ii mai tineti minte pe pisoii Eugen si Eusebiu? Dupa ce a disparut Eusebiu, a disparut si Eugen. L-am revazut luni, foarte slab si schiop de un picior si mai ales foarte speriat. Nu stiu prin ce a trecut. Mi s-a strans inima sa-l vad asa. Sa speram ca-l facem umflat la loc.

Daca ar exista, mi-as cumpara lentile de contact de tip caleidoscop. Ar trebui sa merg cu mai multa atentie si lumea s-ar intoarce si s-ar rasuci in toate partile si in toate culorile. As trai intr-o tumba continua.

Exista unii oameni care-ti dau aceeasi senzatie pe care ti-o da bautul unui pahar de apa rece cand ti-e sete. Nu m-as mai opri niciodata din vorbit cu ei!

Vreau, dar vreau-vreau sa ma duc la delfinariu. Nici macar nu trebuie sa fie delfini pe acolo.

Strang ziare din care vreau sa fac zebre.

Asta este post fara comentarii pentru ca l-am scris mai ales pentru mine. Stiu eu ce stiu :)