Friday, April 25, 2008

De bine

Ce sfaturi dau si eu...
"R: ma doare un ochi!
Eu: uita-te in alta parte!"
Simplu, nu?

Vacanta de o saptamana. Nici nu-mi trecea prin cap ca o sa am parte de atata lux! Nimic nu o sa fac, nimic! ( cand zic ca nu fac nimic, fac o gramada, functionez invers). N-am planuri, n-am idei, doar chef sa stau p-afara, cu starea mea de bine cu tot. Nici macar internet nu vreau sa servesc. Sau miel, pentru ca sunt o pagana. Paganii nu servesc copii.
Asa ca ne vedem mai tarziu. Sarbatori de Pasti fericite si sa va fie bine!

3 comments:

squirell monkey said...

Paste fericit alaturi de cei dragi tie si cititorilor tai!

Ana-Claudia said...

salut, am o rugaminte la tine, pentru licenta mea fac o cercetare pe blogeri si as avea nevoie de ajutorul tau in completarea unui interviu, pe care o sa ti-l trimit pe mail daca esti de acord.
De aceea te rog sa imi trimiti un mail pe adresa mea.:-*

Anonymous said...

Irene,
hai inapoi. :(