Monday, December 21, 2009

:)

Anul asta a fost greu in mod subtil si psihologic, dar nu mai greu ca alti ani. Mi-am dorit insa liniste si liniste am avut. Ma rog, cat de cat, si mai ales acasa. In alte locuri nu s-a putut. Dar a fost foarte bine chiar si asa si nu ma plang deloc.
Problema e ca de multe ori linistea duce la lene. Si oricat de dulce ar fi lenea, nu e buna. Te prosteste, ingrasa si-ti da impresia ca totul e bine, ca ai mult timp la dispozitie, pana cand mori si-ti dai seama ca nu mai ai timp sa faci nimic, nici macar sa intri in panica din cauza asta.
Anul viitor imi doresc asa: mai multa ambitie si perseverenta, mai mult scris de mana decat tastat. Si daca anul asta mi-am dorit sa scriu o carte, anul viitor sper sa o termin si sa o public.
Si sa fiu mai putin cheltuitoare. Si mai iubitoare dar nu cu cei care nu-mi dau inapoi la fel de mult. Si mai surazatoare. Si mai calatoare; mult mai miscatoare. Si sa am un blog din ce in ce mai putin popular.

No comments: