Friday, December 11, 2009

Stupidorium

"In Stupidorium nu se gasesc nici stupi, nici albine, nici prosti, asa cum v-ati putea astepta. Locuiesc acolo doar niste oameni mici si asemanatori, cu saltelute in loc de creier. Mintile lor de vatelina sunt roz, galbene, cu elefantei sau delfini brodati, si stralucesc sub lumina soarelui. Oamenii acestia nu fac nimic altceva toata ziua decat sa fie senini, fara griji, sa uite de tot ce e plin de importanta, acolo nu se creaza nimic, pentru ca din vatelina nu poti face decat perne pufoase, pe care stai cu fundul si atat. Oamenii acestia nu-s prosti pentru ca nu au IQ, sunt doar niste frunze umane care cresc dupa soare".
Asta imi zic eu cand sunt prea multe de facut si-mi doresc doar sa am un cap fara minte, ganduri si idei. Nu mi-ar placea intr-un Stupidorium, pierduta printre cele mai simple lucruri din lume, fara sa-mi dau nici macar seama ca sunt pierduta de fapt.

No comments: