Thursday, March 25, 2010

Ce se intampla cand nu scriu?

De obicei trec prin schimbari sau din contra, nu mi se intampla nimic si asta ma plictiseste, sau nu am pofta de scris sau sunt amarata sau mult prea fericita, ma simt cenzurata ( cenzorul sunt tot eu, bineinteles), scriu in alta parte - doar pentru mine, nu-s sociabila nici macar online, nu am timp, imi pierd increderea in scris, in mine, in lume dar apoi imi revin spectaculos.
In perioada asta asta am simtit nevoia de o pauza pentru ca iar se schimba niste lucruri in viata mea si traiesc intr-un mic haos. O sa reincep sa povestesc dupa ce o sa simt ca sunt pe teren sigur.
Dar e bine si o sa fie si mai bine. Si daca nu o sa fie bine, asta e: o sa fie rau si apoi din nou bine. Optimismul meu nu poate fi invins de niciun haos :))

No comments: