Monday, April 26, 2010

Posturi telegrafice, enumerari si miorlaituri

Saptamana asta voi fi telegraf.

Foarte mult somn, discutii cu bere, discutii fara bere, beau prea multa bere?, taximetristi dubios de amabili, apa fierbinte indiana, visuri extremiste: jumatate cosmaruri-jumatate filme frumoase, foarte putina munca, chef de studiat biologie, chef de dans dar nu in club, prefer sa citesc despre batlani decat sa ies in club, incheietura mainii stangi s-a vindecat in sfarsit - pot sa ma reapuc de breakdance :)), dor de cineva dar ma incapatanez in continuare, incapatanare care vine din tristete, nu din altceva, rochii noi, plan de mers la mare, plan de stat la soare, exista un omulet in mine, un iren alb si mic care tipa disperat dupa vitamina D, m-am disciplinat, scriu in fiecare zi povestiri despre orice asa cum imi vin, haotice si salbatice, fac o luna de cand m-am mutat singura si mi-e foarte bine, nu m-au apucat de-un picior nici anxietatea, nici frica de hoti, nici singuratatea, imi trebuie ochelari noi de soare si mai mult curaj, in rest am tot ce trebuie si mai mult de-atat.

No comments: