Monday, April 19, 2010

Ziua meduzei

Grozav imi plac meduzele, cautam azi pe net sa vad daca se pot creste in acvarii, dar m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca ar fi trist sa le vad cum plutesc voalurile lor din dantele rare intr-o cutie mica de sticla. Nu mai suport deloc sa vad acvarii si custi si colivii.
Imi plac atat de mult meduzele incat i-am spus repede lui A: " te rog, fa-mi o pictura cu doua meduze care se iubesc si locuiesc intr-o apa albastra". Un tablou nu e o cusca, pot oricand sa iasa prin spatele lui si sa pluteasca prin pereti.
Am citit azi despre meduze nemuritoare, care pot sa redevina copii jeliosi oricand doresc. Am vazut poze cu meduze gigantice si meduze care ar putea sa incapa in piatra unui inel, meduze prietenoase si meduze haine si maştere.
Hainele de meduza imi plac cel mai mult, cand o sa ma casatoresc, daca o sa cunosc o croitoreasa priceputa, o sa-i dau niste poze cu meduze si o s-o rog sa-mi faca o rochie de mireasa ca a lor.

No comments: