Friday, July 30, 2010

Institutiile in care am incredere

Intotdeauna studiile zic ca "romanii au incredere in armata, biserica si guvern". In cazul meu lucrurile stau si mai dubios: eu am incredere in oamenii care se joaca pe strada cu yoyo, in cei cu ochelari si cei care poarta vesta. Daca e noapte tarziu si pe strada merg pe langa mine un om cu yoyo si un om cu bermude, instinctiv il voi ocoli pe omul cu bermude si voi incerca sa stau mai aproape de omul cu yoyo. Poate pentru ca ai nevoie de rabdare si imaginatie ca sa te joci cu jucaria aia insipida.
Si mai mare incredere am in cei care poarta vesta. Mai ales vesta de lana. Pradatorii nu poarta vesta, doar oamenii pasnici, linistiti si inocenti, care vorbesc fara sa tipe si de obicei citesc in metrou.
Lucrurile se complica doar atunci cand vine vorba de oamenii cu ochelari si povestea se schimba. Pentru ca si pradatorii poarta ochelari si mafiotii si maleficii si oamenii cu bermude si scafandrii si o gramada de lume.

No comments: