Sunday, January 30, 2011

Curatenie de primavara chinezeasca

Pe 3 februarie incepe luna tigrului si la chinezi e semn ca a venit un an nou si e primavara.
Vreau un ceas gras, cu 5 picioare. Am vazut eu asa ceva, intr-un magazin din trecut, care acum probabil nu mai exista. Magazinele au o viata foarte scurta zilele astea. Candva, in lumea magazinelor, anii astia vor fi tinuti minte drept anii gripei crizate, gripa mortala care a lovit multe case de marcat.
Am foarte multe idei pe care le inghesui deocamdata in carnetele meschine pentru ca n-am rabdare sa le cresc. Vreau doar sa aranjez case, sa pun hainele in ordine, sa dau praful afara si sa cumpar sticlute intunecate, de tinut licori dubioase in ele. De unde vine tot praful asta? Daca am putea sa-l vindem am castiga saci de bani de pe urma lui!

No comments: