Wednesday, January 19, 2011

Oamenii dezordonati nu devin dictatori

Ordinea este foarte importanta in viata mea pentru ca lipseste cu desavarsire. As vrea sa se studieze ADN-ul oamenilor dezordonati. Printre aminoacizii lor se gasesc probabil sosete desperecheate, haine aruncate, cani nebagate in dulap, la locul lor si farfurii cu coji de portocale vechi de 2 zile.
As vrea totusi sa preaslavesc haosul si rolul lui important in viata unui om. De cand sunt dezordonata am devenit foarte agera, am invatat sa privesc totul ca un vultur si sa ochesc obiectul care-mi trebuie in noianul de lucruri colorate si diferite. Viata mea a devenit un joc de atentie si perspicacitate. De asemenea, cand nu gasesc lucrul care-mi trebuie, sunt fortata sa devin creativa si sa gasesc un inlocuitor potrivit pentru el. Pentru ca e greu sa gasesti substitut pentru portofelul cu bani, atunci cand nu e de gasit.
De cand sunt dezordonata sunt foarte toleranta si permisiva. Eram si inainte, dar acum sunt culmea! Daca nu ma mai enerveaza un cearceaf bine intins, nu ma mai enerveaza nici defectul lui x. Vorba mea actuala preferata este "eh, oameni suntem". Asa ca nu ma mai supar deloc cand oamenii nu-s asa cum mi-as dori eu sa fie ( sau cum le-ar fi mai bine sa fie).
Ma simt in permanenta intr-o tabara de antrenament pentru viata, ca intr-un mini-model a vietii adevarate, unde nimic nu e logic, ordonat sau drept.

No comments: