Thursday, June 29, 2006

Disclaimer

Pentru mine cea mai importanta este imaginatia. Da, mai importanta decat creativitatea. Cand nu mai gasesc in imaginatia mea ceea ce caut, cand nu o mai simt deasa si plina de lucruri minunate, simt cum lumea mea o ia la goana, in jos, la deal, indreptandu-se in goana spre un zid de piatra care nici macar nu are un humpty dumpty pe el. Parca o si vad zdrobindu-se acolo. Gandul ca as putea deveni o persoana cu ganduri normale, seci si obisnuite ( ganduri doar despre munca, frustrari, lucruri pe care sunt nevoita sa le fac, deceptii) ma sperie cumplit pentru ca am multe momente de genul asta si atunci nu ma simt bine in pielea mea. Ma simt singura si plictisita. De aceea trebuie neaparat sa fac ceva si sa intorc imaginatia din drum. Si atunci devin bizara, excentrica si sperii lumea. Dar devin din nou fericita. Si pentru ca devin fericita postez unele texte pe blog tocmai pentru ca au reusit sa ma scoata dintr-o stare urata.
Toate linkurile si pozele pe care le pun pe blog imi sunt si ele de ajutor si le postez pentru ca sunt o persoana care impartaseste.Cand descoper ceva care ma entuziasmeaza nu suport sa ma bucur singura de acel ceva, ascunzandu-l haina si meschina in mintea mea.