Monday, June 26, 2006

Gazeta de perete: astazi depresia ( sa o facem de ras in fata copiilor)

Nu stiu exact cum arata depresia mea. Eu o vad in 2 feluri: o femeie cu parul lung, blond( pe care btw il lasa peste tot, fa-ti un tratament femeie!), cu unghii foarte mari si rosii, care nu stiu de ce are impresia ca este prietena mea cea mai buna. Dar o sa o las acasa in vacanta, sa-mi ude florile. A da, si este foarte proasta! Dar prostie din aia rea, gen mama albei ca zapada.

O alta ipostaza a depresiei mele: este barbat. Adica este un depres(sh?). Si el este foarte prost. Dar el este de asemenea si magar. Foarte pisalog, asculta zztop si the beach boys si de cate ori il dai afara din casa, se intoarce pe geam. Daca am trai intr-o suburbie in America, ar avea grija ca, inainte sa se intoarca, sa-ti sparga sticlele de lapte, pe care ti le lasa laptarul la usa in fiecare dimineata.

O prietena o vede drept femeia-lipitoare,o tot iei de pe tine, dar ea nu-si-nu, se tot lipeste cand nu esti atent. Si e o lipitoare d-aia, cu gura mieroasa

5 comments:

Anonymous said...

Grozava vizualizare..n-am unipersonificat-o niciodata. Dar cre' ca tre sa iesi din ea ca sa faci asta, sa fii in faza aia de post-depressive black humour about it. Eu o vedeam ca a whole theater play intre ingerashu pe umaru' drept shi dracushorul echidistant. Evident..totul se petrecea in capul meu si evient- unul avea tendintze sado-maso asupra celuilalt:))

Anonymous said...

Pun pariu ca ingerashu era cel sado :P

Anonymous said...

Depresia mea = o goth chick, unghii negre si cearcane adanci.
Dar depidne de stare. Uneori poate sa fie un grup intreg, o orchestra din aia nutty si enervanta rau

Anonymous said...

sac, nu stii ce pierzi! depresia se trateaza cu sampanie si capsuni cu frisca. in plus, toata lumea te rasfata. :P

Anonymous said...

Korrect! Depression rulz...
Nici chiar..dar in fine..depresiile alea mici, post-love depressions sunt chiar delicioase looking back. O depresie, careia nu i se vede nici inceputul dar nici capatul..e un fel de zona crepusulara. Dar astea..de every day..sunt bune; cel mai bune sunt bagate la umbra si stropite cu alcool..
Da...cre ca ingerashul era..ca la un mom s-a trezit prea batut de soarta si a zis: What da' fuck? I'm gonna kick ur black&red evil ass..