Friday, April 20, 2007

Tot despre groapa

Groapa din fata cabinetului de avocatura care naste de zor mosneguti naste si o gramada de lucruri incredibile: umplutura de plapuma, foi rosii de hartie, cutii de toate felurile si o maimuta de plus cu care s-au jucat probabil toti copiii de gnomi-fierari din burta pamantului. Maimuta era foarte murdara, dar foarte misto si avea un aer familiar. Am vrut sa-i fac o poza dar erau foarte multi muncitori in jur. Eu am curaj sa inving multe boli dar nu am curaj sa infrunt muncitorii. Nu stiu de ce - poate pentru ca arunca in tine, atunci cand te astepti mai putin si ti-e lumea mai draga, cu obiecte neasteptate. Am vazut chiar, mai demult, cum un muncitor a aruncat intr-o fata cu un ciocan. Pentru ca nu a nimerit-o, a devenit perserverent si a inceput sa arunce cu bucati de tencuiala.

2 comments:

Anonymous said...

Mi-am amintit azi de blogul tau, Peter Pan feminin ce esti! Nu mai intrasem de anul trecut, din pacate. Este tare placut de citit intr-o vineri cu soare.
Te pup, te sun zilele astea!

Adina

Anonymous said...

pana sa ma suni tu, te-am sunat eu :P
si nu mai uita de blogul meu! :P