Sunday, January 31, 2010

Duminica cu blana de pisica gri

Azi stau in casa pentru ca nu ma simt bine. Nu e o duminica irosita, e o duminica-pisica. Ritmul meu de om salbatic are nevoie de macar o duminica din asta pe luna, in care sa ma ascund, sa nu vorbesc, sa nu-mi fie bine, sa mai ies din fericirile mele care nu-s intotdeauna de om cu scaun la cap.
Asa ca azi stau cu fata bosumflata in pat, ascult blues si ma gandesc la toate cele din viata mea care-s rele, le oranduiesc si incerc sa le dau afara din cap si din viata mea. Si incerc sa nu ma las influentata de trecut.
Ieri am vazut doi liceeni indragostiti, zburdau pe bulevardul maro ca doi oameni dintr-o lume paralela unde e vara. Si baiatul i-a facut cadou fetei nu o floare, ci s-a intins si a rupt un turture mare de pe o streasina. Si mi s-a parut asa frumos. Mai ales ca doi pasi mai incolo am vazut o femeie care se uita printr-un binoclu la un hotel. Si era suparata si scrasnea din dinti. Probabil incerca sa-l prinda pe ticalos cu o alta femeie si draperiile erau trase si nu vedea nimic. Si mi s-a parut asa urat.
Sunt convinsa ca fata care a primit cadou un buchet alcatuit dintr-un turture nu o sa urmareasca niciodata pe nimeni printr-un binoclu, intr-un oras murdar.

No comments: