Thursday, January 21, 2010

Iubeste-ti caloriferul

Pentru ca n-am semineu, soba sau cuptor cu lemne, trebuie sa preamaresc caloriferul. Un calorifer e monstrul prietenos al casei ( il vad avand o figura de cal), facut sa ofere caldura tuturor, cu un polonic mare. Mie imi plac mult si caloriferele alea vechi, din fonta, cu elementi separati pe care ii poti vopsi in culori precum rosu sau verde sau turcoaz. Un astfel de calorifer hippiot devine o mobila vesela si frumoasa in camera.
Un calorifer care pocneste mai tare decat genunchii mei, in miez de noapte, din cauza caldurii de care se umple, e preferatul meu.Il aud prin vis si stiu ca sunt in siguranta si totul e bine. Cand trebuie sa ma trezesc prea devreme dimineata si mi-e somn si nu vreau sa plec in partea mea de viata de om mare, imi place sa-mi lipesc picioarele de el cat ma uit pe geam afara, la strazile reci si murdare, si caldura se duce in tot corpul, alungand tot uratul din mintea mea. Sunt convinsa ca daca ar inventa calorifere vorbitoare, ele ar fi foarte intelepte, pufnitoare si ar da sfaturi foarte bune celor suferind din cauza de depresii meteorologice sau probleme amoroase cauzate de oameni cu inimi reci.

No comments: