Monday, August 10, 2009

Daca o sa apesi pe clanta, o sa intri in vacanta!

Cand am vazut ca imi sar nasturii de la haine de la prea multa oboseala, m-am dus la piata de vacante, mi-am ales una rosie, rotunda si grasa si incepand de azi sunt din nou vacanta. Reinvat sa fiu zen si sa ma bucur de ce mi se intampla in fiecare minut, prea o luasem razna cu imbufnelile, miliardele de dorinte care toate trebuiau sa se indeplineasca Acum ( si evident nu faceau asta) si enervarile. Intra si comentariile in vacanta pentru ca nu prea vreau sa stau pe net mai mult decat imi cere dependenta.
Am intrat iar in starea aia minunata, in care totul e vesel si stralucitor. O sa postez un jurnal de vacanta al mintii mele, unde mereu se intampla altfel de lucruri decat cele ce mi se intampla in realitatea celorlalti.