Friday, August 11, 2006

Cu bulina, de la capat

  • In sfarsit am reusit sa fac cat de cat curatenie in muzica mea. Ma pomeneam cand mi-era lumea mai draga cu cate un animal x tipandu-mi in ureche cand ma asteptam mai putin sau cu cate un nico feat. cabron sau cu cate un habibi unduitor. Inca nu am terminat sa fac locul luna, pentru ca e plin calculatorul de la serviciu de ritmuri din acestea nebunesti care nu-s pe placul meu. Dar saptamana viitoare presimt ca operatiunea se va termina cu succes.
  • Am inceput vanatoarea dupa snicarsi cul si trendi. Vad cu groaza cum se apropie momentul in care va trebui sa ma duc prin mall-uri pentru ca nu prea gasesc modelul pe care il vreau eu si cand il gasesc nu are culoarea pe care o vreau. Nu-mi place deloc ca va trebui sa fac asta :(. Si nu, nu va asteptati sa vorbesc de rau aceste locuri. Sa comentezi mall-ul si fauna de acolo este so passe.
  • Noutatea este ca nu am chef, nu am entuziasm, nu am pofta de nimic. Da' de nimic. Nici macar de scris pe blog. Intotdeauna patesc asa cand incepe sa se faca simtita toamna. Incep sa devin idle. Si acum nu ma ajuta cu nimic faptul ca am racit.

9 comments:

Anonymous said...

Daca zici ca esti emancipata din secolul 19, ar trebui sa stii ca nu se spune "snicarsi", ci "teneshi". Asa ziceau stramosii nostrii la '21, la '48, la '59, la '78...

Anonymous said...

Nu le pot zice teneshi pentru ca atunci vad in fata ochilor conversi.

Anonymous said...

deci nu ai gasit ce cautai... iti mai dam perioada de gratie pana duminica seara.
atunci sper sa te vad cu incaltari noi :)

Anonymous said...

Si daca nu gasesc pana duminica seara la concert, crezi ca o sa fiu linsata de copiii emo daca apar in papuci pinc end pufi?

Anonymous said...

Snicărs Crucher, cel mai tare snicăr!

Anonymous said...

ia-ti o vacanta lunga girl....

Anonymous said...

oh no! flafi si roz? oh the horror! :)) o sa ma fac ca nu te cunosc :D

Anonymous said...

Hihi!
About your mood, dear: nu stiu cum e in Bucuresti, dar cam la 2000km aprox pe orizonatala, la stanga, sunt 12 grade si ploua continuu. Ziua.
Snicarsi..cred ca ti-ar placea sa iti faci cumparaturile pe aici...
Alles um 20e.

Intrebare: a citit cineva *The hitchhiker's guide to the galaxy* si s-a amuzat dar nu a ras? :P

Anonymous said...

Si eu care credeam ca sunt singura cu un playlist plin de mizerii. Cred ca trebuie sa-mi iau o zi de concediu numai pentru curatenia muzicala.