Thursday, August 31, 2006

Fara verde

Am un monitor nou. Cu ocazia asta am observat ca lucrurile nu erau asa cum pareau a fi. Inainte vedeam totul intr-o nuanta verzulie, de matasea broastei. Am avut o perioada de naivitate in care chiar credeam ca filmele erau special in nuanta aia de pelicula verde.
In schimb am descoperit ca skinul winampului ( da, eu folosesc winamp acasa ca n-am spatiu pt iTunes cum am la serviciu, pentru ca am un calculator sarman ( era sa scriu shaman) pentru ca mi-e lene sa-l pricopsesc :() nu este de un verde f frumos, de planta brumata asa cum credeam eu. Ci este ROZ! The horror!
Acum incerc sa ma obisnuiesc cat mai repede cu ideea ca nu mai traiesc intr-o lume verde

3 comments:

Anonymous said...

pe ce considerente masochiste ai folosi itunes? cand poti asculta muzica foarte simplu, cu winamp sau altele? nu merita nici macar ca sa transferi muzica pe ipod (din fericire exista alternative si in cazul asta).

PS. viatza e trista fara "verde" :D

Anonymous said...

paaaaai, la serviciu winampul nu se comporta normal. pica in fund foarte des. la fel si wmp. itunes e ok pt mine. dar bine, poate mi se pare normal pt ca am inclinatii masochiste :P

Anonymous said...

poate cand esti la lucru nici tu nu esti atat de verde. altfel alternanta asta cromatica home/work trebuia sa`ti fi trezit de mult serioase banuieli.