Friday, September 01, 2006

Cozonac, ceai si flori de gheata

Azi am o obsesie pentru Frank Sinatra - Moon river. Asa ca in capul meu e o atmosfera de Craciun. Ma astept sa ies afara si sa gasesc zapada si oameni care cara brazi. Si sa cumpar niste globuri banale, mici si rosii, de la magazinul de genti cu aspect fals, de la metrou. Si sa fie plin de ciori la ora 5, pentru ca atunci se intuneca si evident pe jos sa fie plin de cozi de mandarine si portocale, asa cum este in fiecare iarna.
In mod sigur la iarna o sa gasesc o melodie care o sa-mi aminteasca de primavara sau toamna :P

LE: Tocmai am mancat capul unui Mos Craciun urias de ciocolata. Este clar ca la mine este Craciunul azi.

8 comments:

Anonymous said...

Ai vazut Breakfast at Tiffany's? acolo canta Audrey Hepburn la chitara pe geam Moon River. Mie nu mie se pare ca e nimic cu Craciunul ci "longing"..de fapt, tot filmul are tema moon river ascunsa in muzica de fond. Poate daca il vezi iti modifici conexiunea Craciun - Moon River.
:)


PS Tu esti pe flickr?

Anonymous said...

Stiu filmul, dar melodia tot suna a Craciun pentru mine. N-am ce-i face.

mi-am facut un cont pe flickr, dar am uitat ce nume i-am pus :)))acum este pierdut in multimea de conturi de acolo, ma cauta plangand.

Anonymous said...

vai, de cate ori ma uit in rss reader, incep sa salivez dupa cozonac :)))

Carmen said...

Un lucru este sigur. Mirosul portocalei nu este acelasi vara. Portocala este acompaniata cel mai bine de caldura caminului cand afara ninge si de miros de scortisoara in vin fiert.

Anonymous said...

:))) ( ras groaznic de rau)( pentru christina)

da, vara nu e compatibila cu portocalele.

Anonymous said...

de la un timp imi tot vine sa fredonez silent night... clar e ceva in aer

Anonymous said...

irene, fii sincera: lucrezi la o campanie de craciun? ha? that explains everything, nu? :))

Anonymous said...

:)) boo, nu chiar. dar e adevarat ca am facut niste chestii legate de o campanie de craciun de curand ;;).

oricum, mi-a trecut starea de craciun pentru ca afara e frumos si e soare.

in schimb, acum am o stare de fericire ca inainte de craciun. si am visat si inghetata, ceea ce inseamna ca nu numai ca sunt fericita dar sunt si constienta de fericirea mea!