Wednesday, September 13, 2006

A poofy world

Stiu deja cum o sa fiu cand o sa fiu bunicuta. O sa fiu genul de mamaie care umple farfuriile cu mancare, mai ales daca i se spune sa nu faca asta.Am toate motivele sa fiu sigura de asta!

Din cand in cand ma duc la rude girl pe blog si-i indop ariciul virtual. Bag in el tone de capsuni si ma simt tare bine. Ca atare am adoptat si eu un pinguin pe care-l hranesc cu cantitati exagerate de peste in fiecare dimineata si noapte.

In copilarie am gasit un pui de sobolan prins intr-o capcana. "Vaaai, mi-am zis, un soricel!". Sobolanul era ud, avea privire haituita, mirosea urat si era murdar de sange. Asta nu m-a oprit sa incerc sa-l mangai cu dragoste si sa-i car de mancare ( sandwichuri minuscule cu branza, foarte estetic pregatite). Cand m-a vazut mama cu ce ma jucam, s-a luat cu mainile de cap.

Apoi a mai fost o intamplare. O mama-paianjen a fost ucisa miseleste. Am vazut ca lasase in urma un fel de fagure pufos, gri. Banuiam eu ca din oule alea trebuie sa iasa niste paianjeni mici si ageri pe care as fi vrut sa-i dresez. I-am bagat intr-o cutie, care in scurta vreme s-a umplut de micii paianjenei. Cand incepusem sa le car si lor de mancare, iar a aflat mama, salvand casa de invazia micilor creaturi

Asa ca vedeti voi, am o dorinta compulsiva sa salvez fiinte si sa le indop.

Sunt convinsa ca voi ajunge sa fac din viitorul meu barbat ( evident, dupa ce-l voi salva mai intai, nu se stie de ce: un balaur, dependenta de tutun sau de sine insusi :))))) un gigant om de bezea pufos, la care ma voi uita cu incantare in timp ce-i voi pregati tavi mari de prajituri de marimea unui cap de om.

9 comments:

Anonymous said...

hahaha, ai grija ce prajituri ii pregatesti viitorului tau barbat...ce te faci daca se transforma intr-un balon care o ia la goana pe balcon si se pierde in eter?

Anonymous said...

Nah, nu cred ca ar renunta el asa usor la prajituri ( ca sa fiu modesta si sa nu zic "la mine") :P

Anonymous said...

Partea aia cu paienjenii mi-a "placut" in mod deosebit, poate si pentru ca sufar de arachnofobie.YYYIEEEAKS. How could you, how could you....

Anonymous said...

i like you very, very much. :)

Anonymous said...

Marry me.

Anonymous said...

cre ca e o cheste care se manifesta ca o dorinta compulsiva la unele specimene ale sexului feminin. dupa o saptamana de stat cu mine mr personality era cu 6 kg mai gras. oare de ce hmm

Anonymous said...

De unde fac rost de un balaur, ca de fumat nu ma las.

... "tavi mari de prajituri"...:((

Anonymous said...

grey :*

stingo, chiar iti doresti o viata sub semnul poofinessului?;;)

diana: sad but true :(

derelict: o sa gasesti un balaur cand o sa te lasi de fumat :P

Anonymous said...

Esti prea modesta Irene, sigur va renunta la prajituri si va trece pe salate cu french dressing, va manca sanatos ca sa se bucure alaturi de tine cat mai multe zile.