Saturday, September 23, 2006

Plantezi o idee, plantezi un copac

Cand mi-a povestit Catalin de proiect am fost foarte entuziasmata. Poate pentru ca mereu mi-am dorit sa plantez un copac, dar pana acum am apucat sa plantez numai flori ( cam jumatate de gradina de galbenele a fost recordul meu). Un copac poate rasari dintr-o idee? Daaa.

"Cartile se fac din copaci si oameni.
Oamenii se fac din carti si copaci.
Copacii se fac din carti si oameni."

Plantezi o idee, plantezi un copac. Un copac intr-o padure de constiinta dar si un copac adevarat.
Mi se pare nu numai o idee buna, dar si o idee buna la inima :)

Asa ca mergeti aici si raspundeti la cat mai multe intrebari, in cel mai firesc mod, ca si cum ati participa la o discutie intre prieteni.

1 comment:

Pisoi said...

cum se impaca asta cu cumparatul bradului de Craciun?
daca nu-i din plastic atunci ditama' dublu moral