Thursday, September 07, 2006

Joia vesela

Sunt foarte vesela si fara griji. Daca as stii sa fluier, as fluiera. Dar nu stiu decat sa scot fluieraturi stridente, accidentate, care pun mierlele pe fuga. De dimineata m-am simtit batrana si pentru ca ma dureau salele, m-am asezat jos in metrou, desi nu aveam de mers decat o statie. Si m-am asezat langa un domn foarte ciudat. Mirosea ca un om venit din iad :(. Nu-mi cereti sa descriu cum miroase un om venit din iad pentru ca nu as putea. Cert este ca mi s-a facut teama. Asa ca mi-am recapatat vioiciunea tinereasca si m-am ridicat de langa el.
Aiurea ma simt si langa Christina Aguillera cea gigantica de la statia de metrou Victoriei. Doi tineri se sarutau insa ieri la umbra ei, fara grija. Creepy, eu n-as putea :-s

8 comments:

Anonymous said...

cum adica "foarte vesela si griji" ?

Anonymous said...

ups, am uitat un "fara". am corectat.

Anonymous said...

aha. initial credeam ca e o licenta poetica. daca ai fi lasat-o asa, sigur puteai sa argumentezi despre profunzimea revelata de alaturarea aparent contradictorie de termeni and stuff :))

Anonymous said...

Aolica! Ma simt usor in cauza cand vine vorba de metroul de la Victoriei :D

Te-as invita sa ramai vesela si fara griji cat mai mult posibil :)

Anonymous said...

{Offtopic...oarecum] Irene, pt mine joia vesela a fost vinerea asta cand VaduvaBOB a scos 2 piese de ascultat pe blogul dansilor.

Anonymous said...

alo, don'soara cu cutitul de unt, e duminica :)

publicul cititor asteapta cu nerabdare insemnari noi :)

Anonymous said...

un prieten imi zicea ca el citise "foarte vesela si groovy" :))

night: da, le-am ascultat. imi place chiar foarte mult "peter go round the cross"

christina: mi-am luat si eu o mica vacanta :-s...

Anonymous said...

really, Irene? You've just made my day...er...well...night (it's 9:00 PM) :)