Tuesday, September 05, 2006

Nu mai am partener-de-coincidente :(

(Definitie) Partener-de-coincidente = baiat cu care te tot intalnesti in oras, dupa care te uiti lung atunci cand iti iese in cale si care iti da idei de "cum ar fi daca...", idei pe care totusi nu ai de gand sa le pui niciodata in practica.


De cateva luni am pus ochii pe un baiat care ia metroul din aceeasi statie ca si mine. Si la dus si la intors. Fatza de programator, linistit, baiat serios. De cate ori il vedeam in statie imi veneau in cap ganduri de genul "hm, iar coincidenta; oare or duce la ceva coincidentele astea?". Nu mi-am facut niciodata ganduri ca o sa-l cunosc, nici nu mi-a trecut prin cap sa-l agat si sa-l seduc :)). Dar sa ne tot intalnim din intamplare imi facea placere. Pentru ca, in toata multimea asta de oameni din Bucuresti, sa existe un necunoscut care pare sa aiba acelasi program ca si tine, acelasi ritm si sa te mai si uiti cu placere la el, este totusi ceva care-ti da ganduri :P.

Am mai avut un asemenea partener-de-coincidente in clasa a 12a. Cand luam masina si el era mereu in statie. Si mai statea si in blocul de langa mine. Totusi un an intreg l-am vazut intotdeauna din profil sau din spate. In ipostazele astea parea foarte dragut. Cand in sfarsit, dupa un an de zile, l-am vazut din fata, nu mi s-a mai parut a fi fermecator :((. A fost dezamagitor. Pentru ca atunci cand ai un partener-de-coincidente vrei foarte mult sa fie pe placul tau. Altfel, ce rost mai are?

Dar, revenind la programatorul din statia de metrou, el era pe placul meu si din fata si din profil. Si in weekendul asta l-am vazut din nou. Dar era cu prietena :(((. Nu asa se face! Partenerul-de-coincidenta nu trebuie sa apara niciodata cu prietena. Pentru ca-si pierde aura de valabilitate, de misteriosul "cum ar fi daca...". Nu-l poti vedea apoi fara sa-ti vina in cap imaginea prietenei lui care-l tine de mana. N-am facut nici o treaba asa!
Cea mai importanta caracteristica a partenerului-de-coincidente este ca apare mereu singur. Cand apare in ecuatie prietena, partenerul-de-coincidente isi pierde titlul si devine doar un om pe care il stii din vedere. Cu timpul il uiti, parca nici nu-l mai vezi asa des si dupa un an, doi, te pomenesti ca te intrebi "oare de unde-l stiu eu pe asta?"

11 comments:

Anonymous said...

fata de programator?? aoleu daca te-ar citi fostul meu sef :)))

cu partenerul inca nu e rau. Cu prietena se poate certa. Mai rau e cand il vezi cu copilul (chestia care mi s-a intamplat mie :)))

Anonymous said...

orson - nu-i asa ca o sa te uiti mai atent in jur pe strada de acum incolo? :P

christina: poate esti tu negativista! poate era nepotelul :D

Anonymous said...

din seria coincidente neplacute:

coada infernala la politie, nebunie cu actele, foame, oboseala, stres, nervi. si dai cu privirea peste el. te blochezi. te priveste. frumooos. un zambet de milioane. frumos again:D. gia~st purrrfect!:) u get the chance to talk to him. ba te lasa in fatza lui la rand.

and there she comes. he's married! and she's only 19. aaaaand u have met her 2 hours ago at the stadium.

life aint fair!!!

:D

Anonymous said...

luli, iti amintesti "ironic"?
"It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic... don't you think"

nichita: pinguinii, focile si leii de mare. lor le plac scrumbiile.

Anonymous said...

Ia uite un clip care s-ar putea sa-ti placa. Eu cand l-am vazut mi-am zis ia uite un clip "irenesc," sper sa nu ma insel:

http://www.youtube.com/watch?v=Om87tg0Vd0E&mode=related&search=

Anonymous said...

irene, daaa! exact versurile alea mi-au venit in minte atunci :).

only she wasn't that beautiful! >:)

me mean. sorry :D

zuza said...

am avut si eu un "partener de coincidente" la un moment dat, partea ciudata era ca ma intalneam cu el in foarte multe locuri. drept urmare ajunsesem sa cred ma ca stalk-eneste si ma panicam de fiecare data cand il vedeam. saracu :)) si nici macar nu era prea dragut.

bine, daca era dragut, probabil ca nu l-as fi considerat stalker :P

Anonymous said...

:))) hahaha, clip irenesc :))
l-am remarcat si eu pe vh1 ieri.

luli: pai daca asta este adevarul, ca nu era frumoasa :D. nu vad rautatea :P

Unknown said...

La 13-14 ani qam mers prima data intr-o tabara la mare. Patru ani dupa aceea l-am vazut mereu pe un tip ce atunci era cazat in aceeasi pensiune. Si acum il vad pe Motoare uneori. Dar am aflat si cum il cheama si cati ani are... Nu mai are nici un farmec.

Acum o luna-doua insa am vazut un tip in autobuz si m-am rugat sa intre in rutina mea zilnica sa-l intalnesc, dar nu a fost sa fie... de atunci nu l-am mai vazut... Se juca Sudoku...

Anonymous said...

frumusetea ei consta in... el! ;))

Anonymous said...

Hello,

Eu sint programatorul din Metrou cu partenera ! Se impun citeva precizari : 1 partenera era maica-mea 2 Sint programat nu programator
3 Mi se pari simpatica, te-am studiat eu