Thursday, September 28, 2006

Icelandic

Postului asta i-am pus numele Sigrun.
Sunt tot in perioada islandeza si ma simt foarte bine in ea. Citesc multe bloguri islandeze, ma uit la multe poze islandeze, ascult multa muzica islandeza. Un efect ciudat al perioadei mele islandeze este insa ca am capatat brusc pofta sa ascult Michael Jackson si sa ma uit la desene cu Mickey Mouse, ceea ce, evident, nu este deloc islandez din partea mea. Plus ca nu mai am dorinta sa-mi mai curat obsesiv dalbii snicarasi, pentru ca oricum o sa-i curete ploaia. Apa de ploaie o sa le faca bine la par si la ten.

6 comments:

Anonymous said...

Cunosc un tip Asgeir. E islandez. El crede in elfs (sau elves- wikipedia).
Sunt colegi care spun ca are succes pentru ca vorbeste cu spiridusii. El nu neaga, si are succes.
Are un mac mai vechi si vorbeste o engleza usor scamosata. Dar e simpatic. Asa pot fi unii. Unul.

Anonymous said...

iti recomand mum, sigur ros, gus gus, si nu uita de bjork.
ehee, am avut si io o perioada islandeza... si atunci am aflat ca in islanda exista cam cate un muzician la ficare familie, si intr-adevar au o muzica f tare, si niste festivaluri de electro f misto,
pai pana la urma ce sa faci in frigul si noaptea aia?
:P

Anonymous said...

si sunt asa putini saracii!
pe un teritoriu cat transilvania o populatie cat intr-un singur oras din transilvania, cat in brasov de exemplu
poate daca vine o banca islandeza in romania...nu?

Anonymous said...

muler: ce mi-a placut comentariul tau :). l-am recitit de vreo 10 ori. lui Asgeir cred ca i se potriveste cel mai bine cantecul celor de la sigur sos - staralfur. are succes pentru ca atunci cand doarme un elf nu-l pierde din priviri.

(tip: daca vreti sa cititi un blog cu adevarat interesant - click pe nickul lui muler si ajungeti acolo:
http://muleronofrei.blogspot.com/

flo: daaaa, mum si sigur ros <3. de la gus gus imi plac doar cateva melodii.

vic: si au doar 137 de detinuti :P

Monica said...

sa mai zici ca nu ai dreptate sa fii in perioada islandeza...intru intr-un magazin astazi si dau peste doi tipi aproape albinosi, in trening albastru, pe spate scria...ghici ghicitoarea mea...Iceland...asa ca poate cu totii impreuna laolalta am intrat in perioada asta islandeaza

Anonymous said...

daca tot esti in perioada islandeza, poti sa (re)citesti posturile mele despre aventura islandeza de anul trecut (likn mai jos). :)

http://lifesux.weblog.ro/lifesux/2005-09-12.html?highlight=islanda#44675