Friday, September 22, 2006

Alvocalmin

Exact intr-unul din rarele momente cand esti fericit ca afara ploua si d-abia astepti sa te plimbi si e noapte si-ti deschizi umbrela cu un gest larg, plin de marinimie, ploaia se opreste. Nici macar de atat nu ai parte, dupa o zi intreaga de training si apoi de munca, in timp ce capul ti-era plin de o durere nepasatoare in fata stiintei care trebuie sa intre in el. Am luat un algocalmin, care s-a purtat insa ca un intensificator al durerii. Poate era un emulgator pentru durerea de cap, stiu si eu...

Este uimitor cata incredere pot sa am in Algocalmin ( alvocalmin cum ii ziceam cand eram mica). Stiti cum se fac sondajele alea pe care le dau la stiri apoi: “In ce institutie au romanii cea mai mare incredere? Romanii au cea mai mare incredere in biserica, armata, presedinte etc” Ei bine, la un astfel de sondaj eu as raspunde ca am cea mai mare incredere in Algocalmin. Desi nici macar nu stiu din ce e facut, desi de unde stiu eu ca e facut din ce scrie in prospect? Pentru ca uneori am impresia ca e doar praf de creta, care nu ma ajuta cu nimic. Dar asta nu ma opreste ca de cate ori am dureri sa zbor inspre folie si sa insfac o pastila. M-a dezamagit de atatea ori, dar nu-l pot inlocui cu nimic altceva. Pentru ca m-am obisnuit cu el. Mda, obisnuinta asta...

16 comments:

Ionuka said...

hihi. eu asa sunt cu aspirina. de la mama. de cate ori ma auzea stranutand, tusind, cand aveam febra, durere de cap, de burta, orice: "Ionuka, ia o aspirina!" Saptamana trecuta am avut o indigestie si am luat o aspirina. Am eliminat-o rapid.

Anonymous said...

Eu cand eram mica ii spuneam albocalmin.
Am fost foarte dezamagita cand am aflat ca nu-l cheama asa (si de ce nu? ca doar e alb).
Inca mai am nostalgii.

ilisim said...

Iarasi constat ca am ceva in comun cu tine :P. Lasand la o parte ploaia de afara care ma binedispune, algocalmiul este singura pastila pe care o iau cu placere (de fiole insa nu vreau sa aud, amare, bleah).
Ok, ok, sunt si lucruri pe care nu le avem in comun: eu urasc ceaiul si lamaia.

Anonymous said...

Face it. You're addicted. :P

Anonymous said...

odata cu progresul tehnologic, se pare ca Nurofen forte este mult mai eficient :)

Anonymous said...

subscriu la cultul algocalminului, alaturi de antinevralgic. la mine acasa pana si ma scuzati diareea trece cu antinevralgic :D

Anonymous said...

si eu am o incredere oarba in algocalmin, dar in fiole!
de cind ma durea maxilarul ingrozitor dupa o vizita la dentist si o fiola imi dadea cam 7 ore de liniste
de atunci nu ma mai complic cu pastilele cind ma doare capu - in 5 min fiola ma rezolva

Monster said...

Mama o tine cu paracetamol-sinusu' ei "ca are de toate", bunica in schimb ma omoara cu ceaiurile ei naturale din frunza-de-tulpina-de-brusture-de-coada-calui-in varfu'-dealului-bip-de-toamna!cu aroma de scortisoara. Si eu beau ceai (menta e preferatu meu-si bun pt dureri de stomac:P)da nici chiar asa...Vecina mea e cu "cribitele"...--"iar te-a deocheat cineva! De ce nu porti rosu?!" :))

Delice said...

heheh, faza cu deochiatul este veche. O sa incep sa cred ca exista un mecanism secret prin care ti-e rau de la deochi/holbat-prea-tare-la-oamenii-din-jurul-tau

Lulu said...

nu e bun ca faci hepatita

Anonymous said...

probabil ca si la tine in minte G si V erau la fel de apropiate ca pe tastatura. bad typo :).

Anonymous said...

si eu am luat azi un algocalmin pe la 2, in bucuresti
dar in schimb m-am bucurat ca sa oprit ploaia, candva intre 11 si 12 parca
bine, dupa aia am prins-o serios pe autostrada, inspre casa
comentariul asta l-am scris doar din cauza chestiilor pe care le-am avut in comun azi cu ce am vazut aici

Anonymous said...

Uff... cu riscul de a-mi atrage oprobiul public pentru ca iti daram increderea in atotputernicul Algocalmin... http://en.wikipedia.org/wiki/Metamizole/

Anonymous said...

Tocmai am realizat ca e un "/" in plus in url-ul de pe wiki... iata link-ul corect:http://en.wikipedia.org/wiki/Metamizole

Anonymous said...

Nichita ???

eduard: :((((, am mai avut un medicament care a cazut de pe podiumul lui, unde statea cu coronita de laur: PIRAMIDONUL. cand l=au scos de pe piata de nociv ce era, lumea mea n-a mai fost apoi la fel :(

Anonymous said...

Yep - si ceea ce e mai trist e ca presa scrie volume intregi despre cum ne-a dezamagit Mona Musca, si ignora complet cum ne-a dezamagit algocalminul...