Tuesday, August 08, 2006

Now and then

Demult, in tineretea mea nechibzuita, dadeam papucii sau refuzam niste bieti baieti din cele mai stupide motive.
De exemplu: are capul mare, cat o luna, cand isi sufla nasul nu se sterge niciodata bine, tu ai vazut ce sosete are?!!!, avea matreata si m-a rugat sa-i cumpar head and shoulders - sunt prea tanara sa cumpar sampon unui baiat, se admira nonstop in toate oglinzile care-i apar in cale, spunea prea multe bancuri, avea fatza de glob de pus in brad, ii cade parul in supa cand mananca, mirosea a casa veche, batraneasca etc

De cele mai multe era nevoie doar de un motiv ( de obicei foarte clar) si treceam senina foarte usor peste despartire. ( oricum daca astea vi se par motive idioate de despartire, nici nu vreau sa ma gandesc la ce gandeau ei despre mine :P)

Acum nu mai este de ajuns un singur motiv pentru o despartire, ci de o constelatie de motive.
" nu ma simt in largul meu langa el, nu ma face sa ma simt ca si cum as fi cea mai frumoasa, desteapta fata ci dimpotriva, nu am incredere in el, este exact genul de persoana care cu o saptamana inainte de nunta se ragandeste si te lasa balta, este exact genul care mai tarziu te lasa pentru una mai tanara, nu pot sa vorbesc cu el niciodata, despre nimic, ma intrerupe mereu etc".

10 comments:

Anonymous said...

oh god!

Anonymous said...

of, baietii astia, niciodata nu corespund pretentiilor noastre!

Anonymous said...

:)) primul fel de motive erau prin clasa a 8a, a 9a ca ma intreba cineva intr-un mail care era nivelul meu de maturitate de atunci.

Anonymous said...

parca ti-am mai spus ca tot asa au disparut si dinozaurii, nu? :)

Anonymous said...

maybe you were right. baietii care miros a casa batraneasca ascund in ei o lada de zestre putrezita si un caine orb care latra surd la o curca care rade stirb.

Anonymous said...

:)) fry, vorbesti exact ca mama!

oricum, eu cred cu tarie ca dinozaurii nu ai disparut definitiv. cu putina bunavointa, poti considera crocodilii ca fiind dinozauri.

Anonymous said...

Sigur ca eu, sunt o ticaloasa :P

Ionuka said...

odata am dat papucii unui baiat pentru ca avea o geaca de piele care mirosea a piele si fast-food.

sisiphe said...

eu am renuntat la un tip (interesant de altfel) care mirosea puternic a casa veche + igrasie

Anonymous said...

iti spun din (20 de ani de) experienta: daca ceva nu ti se pare OK, sa stii ca asa e si asa va ramine. n-ai nici o sansa: te vei razboi cu meteahna/metehnele pina la epuizare si la sila de viata, si tot degeaba!